מה זה cpc?

CPC הוא קיצור של Cost Per Click, או בעברית עלות פר לחיצה. זהו מודל תמחור בפרסום מקוון, שבו מפרסמים משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלהם.

במודל CPC, המחיר שמשלמים המפרסמים נקבע על ידי מספר גורמים, כולל רלוונטיות המודעה למילות המפתח שבהן משתמשים המשתמשים, איכות המודעה והתחרויות בשוק.

לדוגמה, אם אתם מפרסמים מודעה עבור מוצר חדש, אתם עשויים להיות מוכנים לשלם יותר עבור לחיצה אחת מאשר אם אתם מפרסמים מודעה עבור מוצר קיים.

מודל CPC הוא מודל תמחור פופולרי בפרסום ממומן בגוגל, שבו מפרסמים יכולים לשלוט בתקציב שלהם ולקבל תמורה טובה יותר עבור ההשקעה שלהם.

יתרונות של מודל CPC:

  • יעילות: מפרסמים משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלהם, מה שמבטיח שהם מקבלים תמורה טובה יותר עבור ההשקעה שלהם.
  • שליטה: מפרסמים יכולים לשלוט בתקציב שלהם ולקבל החלטות מושכלות לגבי מילות המפתח שבהן הם משתמשים.
  • מדידות: מפרסמים יכולים למדוד את ביצועי הקמפיינים שלהם ולשפר אותם בהתאם.

חסרונות של מודל CPC:

  • עלות: מפרסמים עשויים לשלם סכומים גבוהים עבור לחיצות על מילות מפתח תחרותיות.
  • תחרות: ישנה תחרות רבה על תשומת הלב של המשתמשים, מה שעלול להוביל לעלייה במחירים.

טיפים לשימוש במודל CPC:

  • בחרו מילות מפתח רלוונטיות: מילות מפתח רלוונטיות יותר יגדילו את הסיכוי שלכם לקבל לחיצות איכותיות.
  • צורו מודעות יעילות: מודעות יעילות יותר יגדילו את הסיכוי שלכם לקבל לחיצות.
  • קבצו נתונים וערכו את הביצועים שלכם: ניתוח הנתונים שלכם יאפשר לכם לשפר את ביצועי הקמפיין שלכם.
הנחה 10

לעמוד קורס גוגל אדס וצפייה בסילבוס: לחצו כאן.

תמונה של מכללת דיגיטל
מכללת דיגיטל

בלוג הדיגיטל והיזמות הגדול בישראל!

שתפ/י את הפוסט!
פייסבוק
ווצאפ