בימינו, לבנות אתר טוב זו לא רק משימה טכנית. כדי להצליח באמת, חשוב שבוני אתרים יחזיקו בידע בתחומים נוספים מעבר לכתיבת קוד ועיצוב, ובכך יעניקו לעצמם נקודות זכות עצומות בעיני לקוחות פוטנציאליים שונים.
כיצד זה בא לידי ביטוי? המאמר הבא יעניק לכם מוזה, וייתכן מאוד שמיד אחרי שתקראו אותו, גם אתם תירשמו לקורס נוסף שיעניק לכם סל חדש של כלים מקצועיים.
קידום אתרים – התאמה למנועי החיפוש.
לא, אנחנו לא רומזים שאתם צריכים לשנות מקצוע 🙂 אבל מה שכן יעזור לכם, הוא לדעת לבנות אתר שמותאם מבעוד מועד לקידום אתרים.
בניית אתר איכותי שמתאים למנועי החיפוש הוא לא אתגר גדול מדי, ובאמצעות מספר צעדים טכניים תוכלו לבנות אתר נהדר שגם יודע לדבר עם מנועי החיפוש באופן שוטף.
מנועי חיפוש כמו גוגל מציבים הנחיות ברורות לאופן שבו אתרים צריכים להיות בנויים כדי להופיע בתוצאות החיפוש. בוני אתרים שמכירים את עקרונות ה-SEO יידעו איך למקם את התכנים בצורה נכונה, איך לשמור על מבנה תקין של האתר דוגמת היררכיה ברורה והגיונית, ואיך להשתמש במילות מפתח בצורה נכונה.
כך, האתר לא רק יהיה יפה ומרשים, אלא גם יגיע לקהל היעד הנכון.
הנגשת אתרים
נושא הנגישות באתרים מקבל חשיבות הולכת וגוברת. לא רק שמדובר בדרישה חוקית במדינות רבות כמו גם בישראל, אלא שזה גם משפר את חוויית המשתמש לכלל הגולשים.
בוני אתרים שמכירים את עקרונות הנגישות יוכלו לבנות אתר נגיש לכולם, כולל אנשים עם מוגבלויות, ובכך להבטיח שהאתר עומד בדרישות החוקיות ולא מסתכן בתביעות משפטיות.
חשוב לציין כי תחום הנגישות איננו מצריך תעודה בתחום, ומדובר בניסיון וידע המצטברים עם הזמן. אפשר בהחלט ללמוד את התחום, וניתן למצוא קורסים שונים בנושא.
טיפוגרפיה
היכולת לבחור פונטים ולעצב את הטקסט באתר בצורה שתהיה נוחה לקריאה היא אומנות בפני עצמה.
אז ייתכן שלא למדתם עיצוב גרפי כמקצוע (אם כי זה מומלץ לכל בונה אתרים), אך בהחלט כדאי לערוך השתלמות בתחום הטיפוגרפיה, שכן טיפוגרפיה נכונה תורמת לשיפור חוויית המשתמש ומעניקה לאתר מראה מקצועי ואסתטי יותר.
בוני אתרים שמכירים את יסודות הטיפוגרפיה יוכלו לשפר את הקריאות של התכנים ולהבטיח שהמסרים באתר יעברו בצורה ברורה ומובנת.
קופירייטינג
הציעו שירות נוסף עם כתיבה שיווקית נכונה!
הכתיבה השיווקית היא כלי חשוב להצלחה של כל אתר. תוכן משכנע, ברור וממוקד יכול לעשות את ההבדל בין גולש שעוזב את האתר תוך שניות לבין גולש שמבצע רכישה.
בוני אתרים שמכירים את יסודות הקופירייטינג יוכלו לשתף פעולה בצורה טובה יותר עם כותבי התוכן ולבנות את האתר כך שהוא יבליט את התכנים הנכונים.
לסיכום
בוני אתרים שמחזיקים בידע בתחומים נוספים מעבר לבניית האתר עצמו, יכולים להציע ללקוחותיהם מוצר טוב יותר, מקצועי יותר ומותאם יותר לדרישות השוק המודרניות.
אתר שהוא גם מקודם, גם נגיש, וגם מעוצב בצורה נכונה – הוא אתר שיש לו סיכוי גדול יותר להצליח ולהשיג את מטרותיו.