מכללת דיגיטל
המכללה למקצועות הדיגיטל

מקצועות העתיד

מקצועות 

האינטרנט שפרץ לחיינו יצר מהפך בתחומים רבים והוא הוסיף מקצועות מגוונים שלא היו קיימים עד למועד זה. האינטרנט מתקדם בצעדי ענק ויש בו התפתחות עצומה ולכן יש התמקצעות משמעותית של כל מי שעוסק בתחומים הדיגיטליים. זו הסיבה שחשוב ללמוד נושא זה באופן בסיסי ולעסוק בכך ביום יום כדי להתקדם באופן תמידי באמצעות קורסים והשתלמויות מקצועיות אשר מחדדות את הידע ומוסיפות מיומנויות בנישות חדשות. כאשר מסתכלים קדימה אל העתיד, קיימת סבירות גבוהה ביותר שהדיגיטל יישאר פה ויעבור שלבים ותחכומים נוספים.

כל מי שיש לו גישה לנושאים כמו פרסום, שיווק ומחשוב יכול לשלב ביניהם וללמוד בקורסים מקצועיים און ליין את נושא הדיגיטל. לאחר צבירת הידע והניסיון הוא יכול לעבוד הן כשכיר והן כעצמאי ולבצע פעולות כמו תכנון קמפיינים פרסומיים, קידום אורגני, יצירת סרטונים, ניהול הסושיאל ברשתות החברתיות ועוד. היתרון בשנים האחרונות  הוא שרבים מהעובדים הן העצמאיים והן השכירים עובדים באופן היברידי ולכן לאורך רוב שעות היום הם מניחים על אוזניהם אוזניות אלחוטיות וכך הם מסוגלים לתפקד באופן אופטימלי הן מול גורמי חוץ והן מול גורמי פנים. 

מקצועות הדיגיטל 

קיימים כמה קורסים עבור מקצועות שונים בתחום הדיגיטל. יש סטודנטים שמחליטים ללמוד נישה מסוימת ולאחר מכן הם עוסקים בה ואילו אחרים מעוניינים ללמוד כמה קורסים כדי שיהיה להם ידע נרחב והם יוכלו לשלב כמה פעילויות ולכן הם זקוקים ללמידה מאסיבית על אופן ההתנהלות והביצוע בנישות רבות. בשלב ראשון כדאי לעבור על רשימת הקורסים, להבין במה מדובר ומהו הערך המוסף של כל אחד מהם. מעבר לכך כדאי להתייעץ עם חברים שעוסקים כבר בתחום זה וגם עם יועצי המכללה כדי לגבש את ההחלטות הנכונות. 

בניית אתרי אינטרנט 

הבסיס של כל עסק מסחרי באינטרנט הוא הימצאותו של אתר אינטרנט מקצועי אשר בו אפשר לקרוא מידע על הפעילות העסקית באופן מפורט וקריא להבנה. לכן סטודנטים רבים מעדיפים ללמוד נושא זה כדי לדעת איך להקים אתרים, באיזו שיטה כמו וורדפרס או וויקס, כיצד לעצב את האתרים באופן שיסחוף את הקהל. איך לבנות את חלוקת הקטגוריות באופן מיטבי כך שהגולש ימצא מהר מאד את הנתונים שמעניינים אותו. לאחר למידת התיאוריה וביצוע הפרקטיקה, הסטודנטים מצליחים לבנות אתרי אינטרנט יפהפיים. 

שיווק ופרסום דיגיטלי 

מקצועות הדיגיטל יצרו שינוי אסטרטגי בתפיסת העולם של תחום הפרסום. במקום לראות פרסומים שונים בעיתונות המודפסת, אפשר לראות הכול באתרי החדשות, באתרים המסחריים וברשתות החברתיות. החשיפה של הפעולות השיווקיות היא עצומה וזאת באמצעות קידום ממומן היוצר מודעות אטרקטיביות, פרסום ברשתות החברתיות לאור ההשפעה העצומה של הרשתות השונות על כל רבדי הציבור וגם פרסום בגוגל. 

כדי להבין כיצד עובד כל מערך זה, אחד המקצועות הראשוניים שכדאי ללמוד הוא קידום אורגני של אתרים Seo   וכך נוצרת פעילות רבה באתרי האינטרנט השונים, לאור מיקומם הגבוה בסולם החיפוש של גוגל ברשת.

Picture of מכללת דיגיטל
מכללת דיגיטל

בלוג הדיגיטל והיזמות הגדול בישראל!

שתפ/י את הפוסט!
פייסבוק
ווצאפ