מכללת דיגיטל

איך לבחור את מטרות הקמפיין שלך באינסטגרם

איך לבחור את מטרות הקמפיין שלך באינסטגרם

בחירת מטרות הקמפיין שלך באינסטגרם היא הצעד הראשון ביצירת קמפיין מוצלח. מטרות ברורות יעזרו לך לכוון את הקמפיין שלך ולמדוד את הביצועים שלו.

סוגי מטרות קמפיין באינסטגרם

אינסטגרם מציעה מגוון מטרות קמפיין, כולל:

  • מודעות למותג: מטרות אלה נועדו לעורר מודעות למותג שלך או למוצרים שלך.
  • תנועה לאתר: מטרות אלה נועדו למשוך אנשים לאתר האינטרנט שלך.
  • המרות: מטרות אלה נועדו לעודד אנשים לבצע פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה או הורדה של אפליקציה.

כיצד לבחור את מטרות הקמפיין שלך

כדי לבחור את מטרות הקמפיין שלך, עליך לשקול את היעדים העסקיים שלך. מה אתה רוצה להשיג עם הקמפיין שלך? האם אתה רוצה לעורר מודעות למותג שלך, למשוך אנשים לאתר האינטרנט שלך או לעודד אנשים לבצע פעולה רצויה?

לאחר שתשקול את היעדים העסקיים שלך, תוכל להתחיל לחשוב על מטרות ספציפיות יותר. לדוגמה, אם המטרה העסקית שלך היא להגדיל את המכירות, מטרת הקמפיין שלך יכולה להיות "הגדלת המכירות ב-10%".

טיפים לבחירת מטרות קמפיין

להלן מספר טיפים לבחירת מטרות קמפיין:

  • היו ספציפיים. מטרות ספציפיות יעזרו לך למדוד את הביצועים של הקמפיין שלך.
  • היו מדידים. מטרות מדידות יעזרו לך לראות אם הקמפיין שלך מצליח.
  • היו ניתנים להשגה. אל תקבעו מטרות שאין לכם סיכוי להשיג.

דוגמאות למטרות קמפיין באינסטגרם

להלן כמה דוגמאות למטרות קמפיין באינסטגרם:

  • מודעות למותג:
    • להגביר את המודעות למותג ב-20%.
    • להגיע ל-10,000 עוקבים חדשים.
  • תנועה לאתר:
    • למשוך 1000 מבקרים חדשים לאתר האינטרנט בחודש.
    • להגביר את שיעור ההמרה של האתר ב-5%.
  • המרות:
    • להגדיל את המכירות ב-10%.
    • לקבל 1000 חתימות חדשות על טופס ההרשמה.

סיכום בחירת מטרות קמפיין ברורות היא הצעד הראשון ביצירת קמפיין מוצלח באינסטגרם. מטרות ספציפיות, מדידות וניתנות להשגה יעזרו לך לכוון את הקמפיין שלך ולמדוד את הביצועים שלו.

הנחה

לעמוד הקורס וצפייה בסילבוס: לחצו כאן!

תמונה של מכללת דיגיטל
מכללת דיגיטל

בלוג הדיגיטל והיזמות הגדול בישראל!

שתפ/י את הפוסט!
פייסבוק
ווצאפ