מכללת דיגיטל
המכללה למקצועות הדיגיטל

איך לבחור חברת קידום אתרים?

קידום אתרים משמעותי לקידום העסק. כאשר הקהל הגדול מזהה את העסק, מוצא אותו בחיפוש מהיר בגוגל, הוא פשוט מתחיל לקשר את השירותים השונים אליו ובסוף גם יוצר קשר. אי אפשר לכתוב יותר מדי על החשיבות של קידום האתר אך השאלה היא מה אפשר לעשות אם אנחנו לא יודעים כיצד לבצע את המשימה. כאן בדיוק נכנסת חברת קידום אתרים. חברת seo יכולה להשפיע על העסק בהיבטים השונים שלו. המטרה הראשונה שלה היא להביא את העסק למקום הראשון בגוגל אך השאלה היא מה המשמעות של כך. על החברה להבי את העסק, לחקור את המשימה שלו, אילו לקוחות הוא רוצה למשוך, לנתח את השוק כולו ובהתאם ליצור אסטרטגיה שתגביר את החשיפה ותגדיל את מספר הלקוחות שנכנסים לעסק.

איך לבחור חברת קידום אתרים בגוגל: 7 נקודות חשובות בדרך להשגת תוצאות

החדשות הטובות הן שאין כל צורך בביצוע קידום באופן עצמי. למעשה היום ברור לנו שכל עסק צריך להתפתח וכי אף אחד לא יכול לבצע את כל הפעולות ולהיות טוב בכולן. כאן בדיוק נכנסת חברת קידום בגוגל שיודעת להביא תוצאות כשהמשימה החשובה ביותר היא למצוא את החברה המתאימה ביותר למשימה. כיצד? הנה שבע הנקודות שנרצה לבחון:

  1. הבנה כללית של התחום

אין כל צורך בהבנה מעמיקה בתחום של קידום אתרים אך חשוב להבין מה ההבדל בין קידום אתרים, קידום ממומן וקידום ברשת החברתית. כמו כן כדאי לפנות למספר אנשי מקצוע ולשמוע מהם על ההבדלים ואיזה קידום יכול להתאים לעסק הספציפי שלנו.

  1. הגדרת המטרות

הדרך הטובה ביותר לקבוע את המטרות היא לחשוב מה העסק רוצה להשיג. כמה לקוחות נוספים הוא רוצה להשיג בכל חודש, להבין כמה כל לקוח ״שווה״ מבחינת ההכנסה (חד פעמית או חודשית) ומיהם הלקוחות המתאימים ביותר לעסק.

  1. יצירת קשר עם חברת קידום אתרים

יש ליצור קשר עם חברת הקידום, לשאול אותה שאלות על הניסיון ועל שיטת העבודה שלה ולשתף ברצונות העסקיים. יש לבדוק עד כמה החברה קשובה, רצינית והאם היא באמת שמה את העסק במרכז ויכולה להבטיח יחס אישי.

  1. הבנת התקציב באופן מעמיק

אין מחירון קידום אתרים. כל חברת seo יכולה לתת הצעת מחיר כשזו יכולה להשתנות גם כן. עסק אחד יכול להיחשב ״כקל״ יותר לקידום ואחר ״קשה״ יותר. יש להבין היכן נמצא העסק, מה התקציב שיידרש כדי להשיג תוצאות ותוך כמה זמן החברה מעריכה שהיא תוכל לספק אותן.

  1. בחינת תיק העבודות

מעבר לכך שחשוב להבין מה החברה אומרת ומה היא מציעה מבחינת חבילת הקידום, כדאי גם לבחון את תיק העבודות שלה. כאן זה המקום להבין האם החברה באמת יכולה לקדם עסקים ואפילו להתייעץ עם הלקוחות ולבדוק אם הם מרוצים מהתוצאות.

  1. קבלת הצעת מחיר מסודרת

חשוב מאד לקבל הצעת מחיר מסודרת אשר כוללת את המחיר הנדרש לשירות ומה בדיוק יינתן לנו בתמורה. כחלק משירות הקידום יכתבו תכנים ויבוצעו קישורים ואין להעריך באופן כללי כמה שירות יינתן אלא להבין בדיוק מה מציעים לנו.

  1. הבנת האסטרטגיה

נקודה אחרונה שנרצה להתייחס אליה היא אסטרטגיית הקידום. יש לבחון מול החברה מה היא מתכוונת לעשות, אילו מילות מפתח היא מתכוונת לקדם ולבדוק כי הגישה, השיטה והמטרות מסונכרנות עם המטרות של העסק.

לפנות למומחים בתחום

דיימונד דיגיטל הינה חברת seo המתמחה בקידום אתרים. עם ניסיון של כמעט עשור החברה מובילה אתרים למקומות המובילים בגוגל וכשהיא עושה זאת העסקים מתקדמים. בשיחת טלפון קצרה אפשר לבחון את האפשרויות הקיימות, להתחיל לבנות אסטרטגיה והכי חשוב, להביא לקוחות לעסק.

קבלו שיחת יעוץ מיועץ לימודים בחינם!
מכללת דיגיטל
מכללת דיגיטל

בלוג הדיגיטל והיזמות הגדול בישראל!

שתפ/י את הפוסט!
פייסבוק
ווצאפ