מכללת דיגיטל
המכללה למקצועות הדיגיטל

איך מגדילים מכירות בחנות איקומרס? 4 טיפים להצלחה

בשנים האחרונות, עם או בלי קשר למגיפות עולמיות ואירועים אחרים, נדמה שהרוכשים עברו לדיגיטל. במציאות הזו חנויות איקומרס פורחות יותר מתמיד, אבל גם המתחרים רבים מאי פעם, מה שמחייב את בעלי החנויות המקוונות לתכנן אסטרטגיות אפקטיביות להגדלת החשיפה והגדלת המכירות. הנה ארבעה טיפים שיעזרו גם לכם להשיג את המטרות הללו.

1 – השקיעו בחוויית המשתמש

לפני שנבין אילו פלטפורמות יאפשרו לנו לקדם את החנות הדיגיטלית, כדאי לוודא שהיא מוכנה לקבל אורחים ולהעניק להם שירות חוויתי ומהנה. במקום לסדר את המדפים ולנקות את הרצפות תצטרכו להשקיע זמן ומשאבים בהבטחת ניווט פשוט בין הקטגוריות והמוצרים, בהעלאת תמונות מקצועיות עם תיאורים מפורטים ואטרקטיביים, וכן ביצירת תהליך רכישה פשוט, מהיר ונוח ככל האפשר – מהלך שיצמצם משמעותית נטישת סלי קניה.

2 – השקיעו בשיווק דיגיטלי

חנות איקומרס זקוקה לשיווק דיגיטלי איכותי מאוד, ולכן חשוב להשקיע ביצירת חשיפה טבעית ככל האפשר, למשל באמצעות ניהול תוכן או החלפת קישורים. זאת בנוסף לניצול הכוח של הרשתות החברתיות, ולקידום מוצרים והטבות בכל הפלטפורמות הקיימות, לרבות פייסבוק, אינסטגרם ואחרות.

אפשר ואף מומלץ לייצר גם רשימת תפוצה משלכם, ולהציע לנרשמים ליהנות מהטבות מיוחדות לפני כולם. לא רק שזהו כלי נוח ופשוט לשמירה על קשר עם הקהל, זאת בהחלט דרך נהדרת לבנות אמון וליצור קהל לקוחות נאמן.

3 – התאימו מוצרים לקהל שלכם

כדי להגיע אל הקהל המדויק עבורכם, חשוב להבין מי הוא, מה הוא צריך ומה ההעדפות שלו. למשל, אם תסתכלו על האתר של חנות האיקומרס 'גולדקס מוצרי שיער', תראו מיד כי הם מבינים היטב מי הן הלקוחות הפוטנציאליות ופונים אליהן בהתאם. התוכן באתר וברשתות, המבצעים וההטבות, כל אלה מותאמים לקהל היעד באופן ממוקד, ועבודה נכונה מביאה תוצאות מצוינות.

4 – שמרו תקציב לפרסום ממומן

חנות מרשימה, חוויית קנייה טובה ושירות מעולה לא יעזרו לכם אם הקהל לא יודע להגיע אליכם. לכן חשוב להגדיר תקציב פרסום, ולהשתמש בו בחוכמה ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. חשוב גם לעשות זאת לאחר שכל הסעיפים הקודמים מולאו בהצלחה, כלומר בשלב שבו שדרגתם את חוויית הלקוח ולמדתם לעומק מי קהל היעד שלכם. כך תוכלו לנצל כל שקל בצורה טובה ויעילה הרבה יותר.

טיפ בונוס – עקבו אחר הביצועים שלכם

אל ארבעת הטיפים הללו אפשר להוסיף עוד טיפ אחד חשוב במיוחד, והוא להישאר תמיד עם היד על הדופק. אספו את המידע ולמדו את הנתונים, כדי שתוכלו להכיר את הקהל ואת ההתנהגות שלו באתר, ובעיקר כדי שתוכלו לשפר ולדייק את המהלכים שלכם גם בפעם הבאה. ניתוח ביצועי האתר הוא קריטי כדי להבטיח עבודה יעילה, ולקצור את הפירות.

השילוב המנצח

הגדלת המכירות בחנות איקומרס מחייבת תמהיל חכם ומדויק שכולל חוויית משתמש מעולה, שיווק דיגיטלי אפטיבי, פניה ישירה לקהל היעד ופרסום ממומן. החיבור בין כל אלה, לצעד מעקב תדיר אחר ביצועי האתר שלכם, זהו החיבור שיאפשר לכם להגדיל את המכירות ולבנות עסק יציב שמתמודד בהצלחה עם התחרות הרבה סביבכם.

קבלו שיחת יעוץ מיועץ לימודים בחינם!
מכללת דיגיטל
מכללת דיגיטל

בלוג הדיגיטל והיזמות הגדול בישראל!

שתפ/י את הפוסט!
פייסבוק
ווצאפ